Shah Rukh Khan Son Aryan Khan arrested by NCB

Shah Rukh Khan Son Aryan Khan arrested by NCB

Shah Rukh Khan son Aryan Khan arrested by NCB

Shah Rukh Khan son Aryan Khan arrested by NCB in a cruise drug case, Eventually, Shah Rukh Khan’s son Aryan Khan was named in the drug case. The NCB team raided a ship on Saturday night. The NCB had been keeping an eye on them for some time. They finally attacked on Saturday. Seven others, including Shah Rukh Khan’s son Aryan Khan, were arrested there.

According to the NCB, multiple drugs of different types were recovered by the Rave Party. Six men and two women were detained along with it. Aryan Khan’s name is involved with him.

After the death of Sushant Singh Rajput, NCB team has become more responsible for Bollywood actors and actresses. Many names have already been added to Deepika, Sara, Riya and this time the name of the strong Aryan Khan.

04/10/2021

This is the first time Aryan Khan has had a chance to talk to his father for two minutes since he was arrested on drug charges. Sources said that during the interrogation, Aryan Khan said that he has been addicted to drugs for the last four years. Aryan Khan will be taken to court on Monday and will be applied for bail.




বাংলায় পড়ুন :

অবশেষে মাদক অভিযোগে নাম উঠল শাহরুখ খানের পুত্র আরিয়ান খানের। শনিবার রাতে একটি জাহাজে অভিযান চালায় এনসিবির দল। এনসিবি কিছুদিন ধরেই তাদের ওপর নজর রাখছিল। অবশেষে শনিবার হানা দিল তারা। সেখানে শাহরুখ খানের পুত্র আরিয়ান খান সহ আরো সাতজনকে গ্রেফতার করা হয়।

এনসিবি-র তরফ থেকে জানায় রেভ পার্টি উদ্ধার করা হয়েছে বিভিন্ন ধরনের একাধিক মাদক। এর সঙ্গে আটক করা হয়েছে ছয় জন পুরুষ ও দুজন মহিলা। তার সঙ্গে জড়িয়ে আছে আরিয়ান খান এর নাম।

সুশান্ত সিং রাজপুত এর মৃত্যুর পর আরো দায়িত্বশীল হয়ে উঠেছে এনসিভি_র দল বলিউডের অভিনেতা-অভিনেত্রীদের উপর। ইতিমধ্যে অনেকেরই নাম জড়িয়েছে দীপিকা, সারা, রিয়া ও এবার সেই তালিকায় নাম জোরালো আরিয়ান খান এর ও।

04/10/2021

মাদক কাণ্ডে গ্রেফতার হওয়ার পর এই প্রথমবার আরিয়ান খান তার বাবার সঙ্গে দুই মিনিট কথা বলার সুযোগ পেয়েছেন। সূত্রে জানা গিয়েছে যে জেরার সময় আরিয়ান খান বলেছেন, বিগত চার বছর ধরে তিনি মাদক নেশা করছেন। সোমবার আরিয়ান খানকে আদালতে তোলা হবে ও জামিনের জন্য আবেদন করা হবে।




Disclaimer:- Collect all the information from the internet, If something goes wrong, Sarkariplans Team is not responsible in any way.

Read about all Movies NewsBiography, Education and Career NewsTech News, and Others News.

Scroll to Top